Tuesday, April 27, 2010

ALLA LUCE DEL SOLE


Assalamualaikum korang ..........



lagi setengah jam aku kene cau gi keje...but yet i still manage to post somethin ...


ni minggu last aku keje..


ada rasa suka + duka


tapi apa nak buat kene gak berhenti sbb nak smbng blaja


aku dapat matriks k pilah tp ade la individu yang bertanya kepadaku


" ko nak gi matriks ke???" ...dgn nada perli n hairan


aku terfikir bodoh sangat ke aku ni kalau aku msok matrik


atau adakah sbb aku dpt 10 a diorang expect aku untuk utk blaja overc


berlambak kt luar sane yg dpt 10 a so kalau 1000 orng dpt 10 a..1000 orng tu mesti dpt gi overc la


hal nk smbng blaja ni dari dulu merunsingkan aku...


but now aku kene consider matrik, upu n jpa(kalau ade rezeki)


aku apply scholar taylor tp rasenye ari tu diorang ade call tp aku tak perasan


so now aku tak tau ape citer pasal scholar taylor tuh..hai fenin2


skang ni aku mula suke kt band tokio hotel...aku ske gler lagu automatic tuh...maybe sbb ade robot tu kot.....n skang aku tgh nak blaja bhsa korea scara tak formal....by tgk drama korea..


mesti korang kata '' BUDAK NI DULU BADAR TP DAH KUAR TUP2 MINAT TOKIO HOTEL ISH3"


whateva la....janji tak lupe Allah n islam....minat tak semestinyer obses n fanatik tau..


so lastly....jumpe lagi







No comments:

Post a Comment