Monday, June 21, 2010

After Quite Awhile.

Hey. Ishaq here! Sekarang aku tengah cuti 2 minggu. Baru lepas exam semester, aku baru dapat result Chem dengan Phy. Hurm, kalau C. Hajah tahu result Chem aku, mati aku XD

Zul! Congrats kau dah 'fly'! Haha. Aku tengok gambar kau kat FB best gila. Can't wait for my turn, InsyaALLAH. Nanti aku nak pergi sana boleh? Tidur kat rumah kau, boleh bermanja-manja. HAHA!

Imran, happy to know that you're doing well. InsyaALLAH Dr. Imranlah dalam masa beberapa tahun lagi. Memang betul apa yang kau cakap, "I've seen greater standards in TGB and wish to see it again". Samalah situasi aku, susah nak cari orang yang sebegitu. TGB memang aku akui menghasilkan individu yang berkualiti, matang dan ada karisma tersendiri. Haha. Hard to believe but that is the truth.

Helmi, cuba menukar imej nampaknya? Yup, may good things happen in the future :)

OK, aku sekarang tak ada apa nak cakap sangat sebenarnya. Saja menjengah. Haha. Till then, see you soon.

P/S: Kalau budak yang belajar area KL, aku plan nak buat keluar ramai-ramai pretty soon. Before semua orang start busy :D

No comments:

Post a Comment