Sunday, February 27, 2011


assalamualaikum n anyong haseyo yorobun......


..aku rase dah dekat 6 bulan aku tak tules ape2 kt blog ni...aku just bace post korang then aku wat mende laen...jahat kan aku...tapi takpela..aku just drop by sekejap je sbb sem 2 ausmat ni
sangatlah hectic dgn so many assignments..aku ni pun baru balek dari kem pemantapan rohani...tiba2 jer rase rindu kt korang...reunion tu perhaps aku leh gi sbb aku cuti jun ni...
aku ni pun curik2 bkk blog...coz skang ni tgh klas english as secondary language n aku sepatutnya aku kene carik journal articles untuk investigation...takpela sekejap je...aku just harap yg kita satu klas akan tetap mengasihi among each other no matter kt ceruk mane kite berada sbb ustazah aku kt sni selalu pesan.." sesiapa yang tak mengasihi maka dia tak akan dikasihi"...maka...sama2 la kita doakan rakan2 kite sebagai tanda kasih kite kepada mereka...insyaAllah...setakat tu je for now...anyonghigyeseyo.....

No comments:

Post a Comment