Saturday, April 2, 2011

Dari KMB bertanya khabar.. menyulam kasih berpadu cinta..

Assalamualaikum rakan2 yang budiman. Apa khabor? HAHA... dah lame pulak rasenya aku tak tulis apa2 kat blog ni. Nak kata takde masa, tak jugak. Nak kate pemalas, tak jugak. Nak kate tak selalu tgk blog ni, tak jugak. Nak kate takde idea, tak jugak. Nak kate takde internet, tak jugak. Hmm. Semuanya tak. Cuma terasa rindu dekat di hati. kenangan kembali menusuk jiwa. Cehh.

Strictly come dancing inspired doubles

Nampaknya dah ada yang cuti, dah ada yang bakal cuti, dah ada yang mula belajar, dah ada yang tengah belajar, dah ada yang dah nak abis belajar. Mungkin jugak ada yang suka belajar, ada yang still nak belajar, ada yang malas belajar, ada yang penat belajar, ada yang tengah belajar. Macam2 ada. Hmm. Bukan macam dulu2.

Sekarang ni sume tgh ada fasa hidup masing2. Bukan macam dulu. Maybe ada yang dah nak mula, ada yang dah mula, ada yang dah habis. Pejam celik dan pejam celik. Dah 2 tahun kita abis sekolah. Tahun depan 3 tahun. HAHA. Sekejapnya. Kadang2 macam boring pulak kalau semuanya sekejap. Kadang2 macam best kalau semua sekejap. Kadang2 macam menyampah kalau semua sekejap. Kadang2 rasa macam setan kalau semua sekejap.

Tu je la yang aku nak merapu. OK lah. Bye2. Goodluck lah kat korang sume. Walau di mana anda berada.

No comments:

Post a Comment