Wednesday, April 6, 2011

idup aku semakin mencabar

weh, lme x cntct korg. b4 tu, assalamualaikum sume. aku, jawarriah. aku slalu gk bukak blog ni tp x tau nk buat pe. skrg bru tergerak ati nak post something. ah, skrg ni aku tgh exam trial. kbykn korg tgh cuti,aghh, aku jelos!!!! aku hrp korg sentiasa berbhgia wlau di mne korng berada. skrg idup aku semakin bz, lg 1 bulan nk exam btol. da lme kot x blik umah, da 4 bln. duk kt sepang pun susah kot nak blik. kolej bg cuti plg lame 2 minggu. 2 minggu!!!! beza giler ngan korang yg cuti 1 bln. sedar x sedar da setahun lebih x jumpa korg. mesti sume da brtkar wjh. tp aku hrp korg still mcm dulu. still lg jge hubungan sesama clasmate kite dulu. sori lau aku jrg join korg. x de kelapangan lg. lau ade, insyaAllah aku join. k ah, aku nk stdy,,hehe. stdy la sgt,,aku nk lyn internet jap. ade mase di lain waktu, aku post la. selamat berjaya sume. salam!!!!

No comments:

Post a Comment