Thursday, August 12, 2010

Move on

first things first, bonne anniversaire, cera! hope u have a blast for the incoming years!

ok, hi guys. lame x tulis kt blog ni (evnthough aku rase x ramai pun bace), anyway, semua org dah sibuk dngn kolej/uni masing2. kalau dulu aku observe kat FB ramai je online (aku kaki FB) tp makin lama makin kurang dah. paling slalu aku rase imran ngan snan; kerja diorg due x bnyk kot.

and maybe, MAYBE aku pon dh makin jarang online bulan depan, sbb starting september aku masuk IUT (mcm kolej) untuk buat prepa b4 masuk uni. tyme ni la baru aku dihimpit, dihempap dan diasak assignment2 yg menggunung tingginya (ikut ape yg senior aku ckpla). tp aku akan cuba gak online. jajajajaja (gelak org sepanyol)

so, harap2 kalau kite jarang saling mencontact tu, jgn la anggap aku x igt kt korang. u guys still in my heart (aku ambik masa 30 minit nk tulis ayat ni). bak kata pepatah, dekat bau tahi, jauh bau bunga, it's ok if kite x berhubung selalu, sbb waktu reunion nanti mesti sangat berharga nilainya (apebnde la ayat aku ni???) .

Je vous embrasse toujours,
Zully Holly

1 comment: