Thursday, August 19, 2010

SOAL HATI DAN RASA.....

Assalamualaikum guys.......(kepada sesape yg membace blog ni)
Tetiba aku rase tergerak nak buat post kt cni....
Anyway life aku kt cni baek2 jer....setakat ni...
Alhamdulillah ingatan aku pada life kt tgb dulu masih lagi kuat...
Bile aku bace post yg lele buat tu....
aku terkesima....
aku rase bersalah.......
adakah ape yg lele coretkan tersebut merupakan satu realiti???
mungkinkah suatu hari nanti bile kita terserempak dgn one another kt mane2
kita akan buat tak tahu jer....sbb 502 tu dah luput dari ingatan....
adakah korang yg laen pernah terfikir mende yg same????
kadang2 aku rase kedewasaan ni bukanlah suatu perkara yg manis
sampai satu tahap di mana kita akan terlupe perkara manis yg pernah kita lalui dulu..
itulah namanya manusia.....tak de manusia yg mampu ingat memori die dari kecik sampai besar in details...
sebenarnya...aku pun heran gak nape lele tak join reunion tuh...selalunya lele yg semangat buat mende2 cam ni.....
aku mule nak gi tapi mak tetiba melarang...tak buleh nak wat pape...
aku tertanya-tanya ape jadi kt jawariah....dah lame sangat tak dengar citer...
kt intec ni bdk 502 just aku ngan una...kitorang pun jarang jumpa disebabkan kekangan mase n of course program laen2...mmg tak dpt nak elak....
aku selalu bukak n bace blog ni....aku cam kagum ngan zul sbb even though die bkn kt malaysia skang die still rajen publish post.....
lele.....jgn sedih2....kawan tak bawak masuk kubur tp tak bermaksud tak pyh cari kawan
bagi aku friends come n go....tp memori tu yang keep coming tp susah nak go kalau kita betul2 hargai saat itu...
kadang2 aku rase cam aku merepek jer kt blog ni
tp in conclusion nyer aku sedaya upaya berusaha untuk simpan rase indah mase jadi bdk 502 kt tgb.......
tyme aku solat aku selalu doa agar Allah sampaikan salam rindu aku kt korang
aku tak tau la camner Allah sampaikan salam aku tu.....lgpun mungkin korang rase pelik bile tau aku doa cam tu....tp tu la hakikatnye.....usaha yang tak seberapa aku buat untuk ingat kt korang tak kira kt mane aku ade.....jauh di mata tapi dekat di hati....
so aku nak seru kt korang agar rajen2 la doakan kwn2 kita tak kira la die rapat ke atau tak ngan kite.....dengan cara itu kita akan sentiasa ingat akan persahabatan yg pernah terjalin.....
last but not least.....all the best in life untuk korang sumer....ape2 pun ingatlah Allah sentiasa ade untuk kita mengadu..Allah ade solution yg the best utk probs kita....sekian wassalam...

No comments:

Post a Comment