Friday, July 30, 2010

hidup aku dah berubah

Hidup umpama drama. Aku umpama heroin yang terperangkap di tengah-tengah liku kehidupan yang penuh pancaroba. Tapi, hidup itu tak sebegitu indah seperti yang korang asik tengok dalam drama yang hanya menghalusinasikan fantasi semata-mata yang tak jelas arah realitinya. Seperti yang aku ingin sampaikan, drama korea yang hanya berasaskan cinta antara lelaki yang kelihatan seakan jambu dan perempuan yang agak suka cari pasal. tapi aku tak kesah lah dngan semua ni sebab aku ialah aku dan hidup aku memang hidup aku. tapi aku tak tahu lah sejak belakangan ini, eceh macam ayat karangan bm, jiwa aku menjadi tak tenang, makan tak kenyang, sebab tuh lah badan aku maintain slim weh!, mandi tetap basah ok, kalo tak busuk ar. Oleh itu, antara hidup dan mati, apa yang aku buat untuk solve kan problem aku nih:-

pertama, sembahyang 5 waktu sehari semalam. susah kot nak cari perempuan melayu terakhir cam aku nih. Mahal kot!
kedua, melakukan amalan sunat, contohnya, senyum kambing kepada yang tak sudi. Alah, apa aku kesah senyum2 dapat pahala.Eceh!
ketiga, tidur pastu boleh pulak aku mimpi bende tak logik langsung! juon kejar aku!!!!!!
last-last keempat, aku tulis blog. Tapi, tetap tak tenang2 gak.

orang kata, kalo nak selesaikan masalah tu kena tengok puncanya dulu.
so, boleh tak korang tolong solvekan masalah aku ni?
yang menjadi masalahnya ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AKU RINDU KORANG GILE2 WEH!!!!!
TAK CAYA? PERCAYALAH

No comments:

Post a Comment