Saturday, July 3, 2010

KMBian... That's Me...

Salam. Ape khabar semua??. Aku kat sini sihat jek. Kat KMB ni, aku duduk kat blok A & bilik aku, A129. Nama je blok A. Tapi tu la blok yang paling jauh. Fasiliti semua okey la. Sederhana tapi selesa. Memang kondusif kalau nak study. Roomate aku, Mohamad Haziq bin Maskan. Budak Batu Pahat, Johor. Dulu dia sekolah kat Sekolah Sains Johor. Dia memang baik la. Selalu pergi surau. Katil pun kemas. Bukan macam aku. Aku bersyukur la dapat roomate macam dia. Boleh la bimbing aku yang tak stabil ni. Kadang- kadang aku pun malu jugak kalau tak jadi baik cam dia. Cehhh. Generally, suasana kat sini lebih kurang je macam MRSM. Lauk pun lebih kurang. Masa first week aku macam terkejut la jugak. Tapi ape bole buat. Walaupun lauk kat sini sama je macam kat TGB, tapi rasa dan teksturnya jauh lebih baik. Malahan mak cik dan akak DS pun lebih mesra. Yang paling penting DS KMB bersih . Memang selesa kalau nak makan.

Pasal kelas pulak, kelas aku M10A. Kelas aku ada 7 lelaki & 13 perempuan. Aku sorang je ex-TGBian kat kelas tu. So far, kelas aku agak okey la. Takde yang terlampau pasif or aktif sangat. Lecturer pun okey. Kalau kita baik, dia pun akan baik jugak. Ok la. Tu jela aku nak update. Kalau ada kesempatan, nanti aku tulis lagi. Salam

No comments:

Post a Comment