Wednesday, February 24, 2010

hari yg mendebarkan

baru je 3 minit msuk 25/2/2010...
hm..lagi 19 hari lagi result nak keluar..aku dgr result kuar 16/3/2010
betul ke???
konfem ke??
penentuan hidup kite yg seterusnye akn ditentukan tak sampai satu bulan..
ape pentuan hidup kita seterusnye ek?
spm tu btul ke penentuan hidup kite?
korang percaye ke?
aku rase spm bukanlah penentuan hidup kita yg sebenar..
usehe n pengorbanan lah penentu hidup kita..
walaupun spm kite kurang bgus...xsemestinye hidup kita akan susah n miskin pada suatu masa akan datang.
janganlah terlalu bergantung pada trankrip yg kite bakal dapat nanti..
jangan mengharapkan sesuatu yg amat membangekan akan tercatat pada skrip tu..
redha n terima ape yg tertulis kat skrip tu je...
kalau kite terlalu mengharapkan sesuatu yg excellent kat skrip..if xdapat...bley jd gile taw..
aku tak mengharapkan sangat spm tu..
sb aku taw aku aku kurang berusehe..
aku terlalu bnyk perasaan nak enjoy..
so aku dah ketinggalan..aku dah letak akn target aku kat matrik nanti..
tak kesah lah pe org ckp pasal matrik tu..
ape yg penting usehe n pengorbanan..
abg aku ckp ramai student overseas dari kalangan student matrix..
so tak pelek la kalau kite msuk matrik dlu kn..
ada peluang n kerdhaan Allah mane kite nak ge pon bole..
juz trust urself n percaye pada ketentuan Allah...
ggudluck my friends..hope u get wat u want..
bnyakkan berdoa n bertawakal k..
lastly ak xpena lupe doakan kejayaan korng dalam spm..
bye..
wasalam

No comments:

Post a Comment