Saturday, February 13, 2010

hello..aku kembali lagi.....

hiiii


hm..Alhamdulilah..akhirnya blog klas kte mkn dketahui rmai..
tanx imran sb tolong ak n ishaq mempopularkan blog aku5020809 nie..


aku dah lame gak r xbkk blog nie..
since dpt laptob bru2 nie aku teringat nak bkk blog..
then aku tgok ade new post..
aku pon bce r..
ble abes bce tu aku TERHARU gler la kat sorang mamat nie nye post..tp dye skng dah bergelar siswazah tu..
haha...
dsbbkn prasaan syng kat clazmate aku nie,
aku pon mengambil lah inisiatif tok bantu Ishaq..
aku chat ngn madot kat fb
aku gitaw dye sal blog kte nie...
den aku teringat kat ustaz clas kte..imran r cpe lg en..(tp skng da xjd ustaz da..skng da jd mat rempet bersame modenas biru nye..imran sempit ye rakan2,,bkn adnan sempit lagi)
lps ak bgtaw im je sal blog,,due 3 hary pas tu ak tgok yen da tlis stu entry..
wah!!brite mnrik..
lpas pd tu ak telah melupakan blog..sehingalah detik ini ak teringat kat blog sb si kenit yg comey clas kte (wan)..haha...

menjawab persoalan imran....
aku keje kat nasi lemak antarabangsa kat jusco AU2..
aku jd tukang buat aier..huh
lau free ke...dtglah ye ke grai ak..eh!clap2,
bkn kdai aku lah..kdai tokey ak..
dtg taw jgn xdtg..


ishaq...
aku bnge la ad clazmate cam ko..even da jd org yg hampir berjaya..ko still x lupe kat ktorng yg tataw lagi ble la nk jd berjye dlu dri ko..
ko rse klu ak jd perompak ley cpt kaye dri ko x??haha..
nway stu bnd ak xbnge dgn ko la//dpt duet bnyk pon kdkot lg..xnk ajak ak kuar pon blnje...cdeynye kwn2...tapela ti aku blnje ko mkn cendol ek..kat warong dalam pagar kat j.b..haha..aku siap upah bonzer lg tyme kte mkn cendol..
haha.


k la..aku bla dlu la..
esk nak keje pg dowh..
tata!!!

-encik kuat tydo dlm clas-


No comments:

Post a Comment