Sunday, February 21, 2010

oit!

Salam
Ahad yang lalu aku keluar berjumpa alumni TGB 08/09.
Alumni 502 yang aku jumpa adalah;
Fazren & Afizad.
Yang lain;
Tidak tahu.

Haish.
Sebenarnya aku tulis ini hendak membuat luahan perasaan sedikit.
Aku punya seorang teman ini,
Dulu di TGB aku rapat dengan dia, lepas SPM masih rapat.
Tetapi, sejak akhir-akhir ini aku rasa makin 'terasing'?
Tidak aku tahu mengapa terjadi begini situasi.

Aku ada kelas sampai pukul 5 pada hari ini.
Sekarang sepatutnya ada Thinking Skills; macam mana aku boleh menaip dengan bebas?
Hehe.

Waktu result nanti jumpa ramai-ramai?
Aku harap jangan ada yang mengasingkan/menjauhkan diri dari sesiapa bila tiba hari itu.
Apa yang tertulis di transkrip keputusan itu ketentuan Allah.
Tak kira 9A+ atau 9 apa-apa;
Kita tetap ahli 502 tahun 2009.
Jadi, jangan larikan diri setelah mengambil keputusan nanti.

Salam.
aku.ishaq.aku.502.
P/S: Rajin-rajinlah menulis di blog ini, latih diri menulis. Haha :)

No comments:

Post a Comment