Friday, May 21, 2010

assalamualaikum guys............
sebenarnya aku tak tau nak tules aper
tp aku nak bgth yg ak dpt wat ausmat kt intec utk gi new zealand
tp aku rase cam ausmat tu susah so aku cam tkot tak lepas jer
btw lele jgn la rase cdey sangat.....
mane tahu pas ni kite sumer leh kuar lg cam kt sunway ari tuh
sbb lgpun mostly dpt msok dkt area2 selangor kl
tak semestinya tak mesej maksudnya dah lupa
apa2 pun thanx sangat sbb mengingatkn psl hal friendship sesame ex klasmet
so lps nie ble da msok um jgn lupa teruskan jd burfday reminder ye...hehe....sbb aku susah nak ingat burfday owang.....
to faiq kalau die bukak blog ni.............rumah aku dkt ngan kmb...sedare geng jawa aku pun ramai kt banting tu...........aku sangat suka makan cendol kt banting.......lg2 musim panas ni..so gud lark kt kmb
so sampai sini saje...bye2
==== aisyah F ====

No comments:

Post a Comment