Friday, May 21, 2010

kita maju selangkah lagi...



salam.. hi semua... nampaknya masa depan atau impian kita sudah semakin dekat. tapi aku tidak mengharapkan apa2 pun.. sebab pada aku. kat mana2 pun kita tak selamat. semuanya belum pasti. still depends kat final result juga. tapi apa2 pun kita kena tetap optimis dan berusaha sekuat-kuatnya. sebab inilah realiti hidup. semakin lama kita hidup semakin besar cabarannya.
aku rasa memang memikirkan masa depan ni mmg boleh mematangkan kita dan dapat belajar menghormati pandangan dan keputusan orang lain. masing2 ada pandangan and prinsip masing2.

personally, kepada yang dapat medic, walaupun ramai orang cakap IB tu susah gila and mencabar etc, tapi itulah hakikatnya, medic memang course yang tough, so kita kenalah terima realiti tu.. ni baru IB.. belum sambung degree lagi. walaupun aku ni average achiever, tapi aku rasa kalau hidup ini tak ada cabaran, baik tak payah hidup. entah la... dalam kepala otak ni.. macam2 benda aku fikir.. insyallah semua ok... stay positive..

kepada yang lain, either matriks or asasi etc, goodluck la kt korang. yang tak dapat ape2 offer, jangan pulak lemah semangat atau putus harapan, insyallah, kalo ada rezeki, korang memang dapat apa yang korang impikan. yang penting teruskan berusaha. dengan harapan satu hari nanti kita semua boleh tersenyum bila kita dah berjaya dalam apa yang kita usahakan ni.. aminn..

aku faiq. aku 502

No comments:

Post a Comment