Thursday, October 7, 2010

Ahhhhh!

Ahhhh! Haha. Lama rasanya sejak aku last menulis. Minggu depan aku dah nak start exam finals AS aku. WOW. Dah lama juga sejak aku tinggalkan TGB. Haha. BTW, the other day aku pergi TGB, lepak dengan cikgu and juniors. (Click here for pictures)

Sebenarnya, aku still rasa rindu. TGB, 502 even Blok D. Ngeh, dulu tak sabar nak keluar sekarang baru nak ingat balik. Hahaha. Budak PALAM dah habis finals dahkan? InsyaAllah OK punya. Yenn dah jejak Russia, Mahadhir kini selamat di Al-Azhar and Zul, well, susah aku nak cakap tapi dia memang dah nampak kurus. HAHAHA.

Hurm, kadang kala aku terfikir, dalam masa lagi 10-20 tahun, siapakah kita? Haha. Tapi, pada aku, yang paling penting tak lupa asal usul. Sebab kalau dah jadi sombong and everything, tak ada maknanya berjaya sebab kau dah lupa siapa yang tolong atau terlibat dalam perjalanan hidup kau sampai kau berjaya. Well, aku dah mula merapu. Hehe.

Ok then, aku rasa aku memang dah tak ada idea. Haha. Bye!

P/S: Bulan 12 nanti aku nak buat reunion lagi sekali. Haha. Nanti aku inform :)

1 comment:

  1. ko buat la around end of January..ak stat cty sem 23rd Jan..

    ReplyDelete