Monday, October 11, 2010

AKU ORG BARU!!!

WOHAA!!!!
at last dpt gak aku post entry kat blog kls kite ni stlah hmpir 6 bln berusahe n memendam prasaan yg membuak buak utk mencurahkan prasaan aku diblog ni...tq kat wan

arini aku dah memecahkan rekod keteguhan hati aku apabila aku tanpa disedari telah menggugurkan air mata aku ni yg mahal sebaik shje membace post2 korg...ya allah tuhan je yg yg taw pe yg terbuku kat hatai ni...btlla manusia ni memg xtaw bersyukur.. time kat tgb xsaba sgt nk kua siap menhitung hari2 terakhir lagi..skarang barula aku taw betape aku sgt merindui saat2 hidup di tgb yg terpakse mengadap sume muke bdk2 502 lbh drpd 12 jam sehari...

TO PAIYAK: lbh 2 thn knal ko, aku da phm sgt prangai ko terutame skali psl plajaran..so aku harap sgt ko x sie2 kan pluang dpn mate..ko untung gle sbb jalan ko sgt senang bebanding kwn2 yg len..aku ni kne abiskan hampir 8 thn hdup aku nk dptkan title DR..tp aku xmenyesal ngan pilihan aku..as a fren, aku memg nk tgk sume bdk 502 bejaye in future especially ko sbb aku rase time kt tgb ko yg plg nkal..aku bce entry ko yg pasal kapel 2..aku hrap ko apply pe yg ko c

TO YEN: rindu gle kat bdk rusia ni..ssh btl nk dga khabar die skrg..aku dga medik rusia susah..so ko tbhkanlah hati ko ea..allah sentiase bersame org2 yg sabar..

TO WAN: HAPPY BEZDAY DAK KECIK!!!

DAK2 502 YG LAIN: truskan ushe korg walau sesusah mane jalan yg korg kene tempuhi.. keep believing that THE ROOT OF SUCCESS IS BITTER BUT THE FRUIT IS SWEET...kite same2 doa yg tebaik k...

huhu..aku semakin matang dalam meluahkan isi hati...

salam sayang dari ALIN

No comments:

Post a Comment