Sunday, October 24, 2010

Aku Sepatutnya Study Tapi Aku Nak Tulis Juga.


Ngahaha. Tengok title dah cukup. Yup, aku tengah in the middle of finals aku, AS-Advanced Subsidiary Level. Hurm, aku nak respons kepada post-post yang dah banyak dulu :)

.......................................................

Faiq; Alah, janggut je pun. Hihi. Aku walaupun tak perlu buat juga sebab nak maintain ke-jambu-an. Kalau tak rupa aku memang image mabuk. Haha. Lecturer aku cakap sebab aku tak sikat rambut and tak shave rupa aku macam mabuk. So, aku shave, baru kemas. Haha. Biasalah tu manusia, nak rebel sikit. Memang norma kita macam tu.

Jawarriah; Muahaha. Lama gila tak dengar cerita dari kau. Haha. aku punya cousin dekat situ gak. Haha. OK, maybe akan ada reunion kali ke-2 kali ni. Haha. Bukan 'reunion full' tapi lebih kepada ' jom kita keluar ramai-ramai'. Hahaha. Eh, kau cubalah bagi phone number kat sesiapa, senang sikit nak contact :)

Imran; Hahaha. Aku ringkaskan je Puncak Alam jadi PALAM. Senang sikit nak taip. Ngehehe. Haha. You guys OK lagi 'on top of the world', kalau aku explain kat orang yang tak tahu Taylor's tu apa memang diorag ingat aku ni belajar nak jadi tailor as in tukang jahit baju. Sumpah pelik. Haha.

Alin; relaxlah, baru first semester, InsyaAllah boleh punya. Alah, aku first sem agak jahanam juga tapi bila dah jumpa rentak aku dah start improve dah. Kau cari rentak belajar kau balik, tak pun naikkan sikit ego diri and cabar diri kau jadi budak paling pandai kat MSU tu. Haha.

Yenn; Lama juga tak dengar cerita dari kau. Haha. Mesti best, experience barukan? Aku tahun depan barulah dapat merasa, tu pun kalau dapat placement. Haha. BNM strict sikit, boleh apply certain uni je and uni-uni yang diorang bagi semua requirement tinggi so aku agak cuak juga sebenarnya. Haha. Kau doakanlah aku ya?

Gemuk; Haha. Aku harap faham-fahamlah siapa aku maksudkan ni. Ngahaha. Jap, kau kena buat Pre-U berapa lama? Bila kau nak start degree sebenar-benarnya? Haha. Cuba cerita sikit track kau ni. Aku dah semakin confused =.='

.......................................................

Haha. Sebenarnya aku agak happy tengok sekarang blog ni dah makin aktif. Meriah sikit rasanya bila ramai yang menulis. Hihi. Tak adalah rasa macam aku je sorang yang tak ada kerja bukak blog tiap-tiap hari. HAHA.

Apa-apa hal pun, all the best to everyone. Belajar elok-elok, tak kiralah kita dekat mana :)

BYE!

No comments:

Post a Comment