Saturday, October 23, 2010

boff...

Hm, hai. dh lame aku x bukak blog ni. aku bukak ni pon sbb aku xde bende nk bwat (sbb budak² lain gi umah pakcik Arab pegi dinner, aku yg sdg tidur petang ditinggalkan T_T). rase mcm baru sebulan. tgk² dh bnyk dh post. juling mata aku nk bace sume.

Antare yg aku nk highlight is kes alin. sabar la alin, sempat lagi nak kejar balik. banyak² la berdoa kepada-Nya, ok? xpon, carila akak² kt MSU yg same gila dgn kau jadi tutor/mentor. aku nk nasihat bnyk pon, aku x paham apemende yg korg belajar.

so basically skrg aku x sibuk lagi. still goyang² kaki. bulan depan baru aku start blaja bende² seakan-akan pre-U. yg sedihnye start bula depan, tengahari jumaat and pagi sabtu ade kelas. so tinggal ari ahad je la aku bole lepak. (nk lepak ape ari ahad, sarkozy suruh kedai² sume tutup ari ahad.)

aku hrp sume dh start serius dlm study masing². dh bole nampak future. fikir tentang kerja, keluarga, bini. (oops.) kite bukan bebudak lagi. la vie n'est pas toujours en rose, dunia ni memang x selalunye senang. kalo sesat dlm laut yg luas, kalo x nak berakit dahulu, mcmmane nk berenang ke tepian?

aku dh merapu dh, hm, ape lg aku nk ckp eh? maybe later. bile ade isu hangat mcm Bajet 2011. til then.

Zully Holly

No comments:

Post a Comment