Saturday, October 30, 2010

aku lagi........

sape tgk cerekarama aku ingin ke syurga...pergh..meleleh aku tgk.serius aku xtipu.betapa aku rase besarnye kasih sayang seorang mak.hanafi pukul mak die,wat maksiat,mcm2 ah,then kene belasah ngn org.mak die terime die balik.part hanafi suruh mak die pukul die gune tongkat tu,badan hanafi berulat-ulat,adek badek die langsung xjenguk die smpai die mati..hanafi tu bau busuk,smpai xde org nak mndikan arwah hanafi.akhirnye adek hanafi,angah tlg mandikan,dgn kuasa Allah,sume kudis2 hilang.tubuh bdn hanafi bersih,xde parut2 langsung..org yg gali kubur hanfi xrase letih or dahaga langsung...aku dpt rase Allah tu sgt2 la pengampun walau sebanyak mane sebesar mane dose kite.hanafi tu mcm2 mksiat die buat.plus mungkin kite xwat mksiat mcm die,apatah lagi bile kite mintak ampun mesti Allah ampunkan.tiada niat utk menyombong,sekadar meluahkan.bcoz kite xleh sombong dgn amal ibadah.not nice=)

aku tau itu cerita melayu.ramai org xske tgk cite2 melayu ni.tah pape la kononnye.ske tgk cite omputih.yup,aku pon ske tgk cite omputih=)..tp cite melayu yg cmni bagus utk kite tgk..aku mcm membebel ke?hehe..xpelah...aku nak share...harap2 dpt pengajaran sket ye..jgnla bosan2 ye...

ok...daa~
-nazirah-

No comments:

Post a Comment